Slideshow Image 1
Slideshow Image 2
Slideshow Image 3
Slideshow Image 4
Slideshow Image 4

ایف آئی اے اکیڈمی

1 ۔ تعارف

ایف آئی اے اکیڈمی سینئر افسر کمانڈنٹ کی سربراہی میں 1976ء میں قائم کی گئی ۔ اکیڈمی کی تربیت کو نئے داخلے اور اس کے ساتھ ساتھ ایف آئی اے کے وسط کیرئر افسران اور دیگر قومی اور صوبائی قانون نافذ کرنے والے اداروں ، جو خاص طور پر ایف آئی اے کے تقابلی مہارت رکھتے ہیں، کی ترقی کے لئے لازمی قرار دیا گیا ہے۔ اس اکیڈمی میں بین الاقوامی منظم جرائم،تیکنیکی اور فارنسک تحقیقات اور بین الاقوامی قانون نافذ کرنے والے اداروں کے تعاون وغیرہ سے نمٹنے کے لئے تربیت دی جاتی ہے۔

2 ۔ تربیتی پروگرام

ایف آئی اے خصوصی تربیت کے پروگراموں پر توجہ دے رہا ہےجو اکیڈمی کی طرف سے شروع کئے گئے۔ اس کے ساتھ ساتھ ہم منصب غیر ملکی قانون نافذ کرنے والے اداروں، غیر ملکی مشنوں اور بین الاقوامی تنظیموں کی طرفسے سپانسر کئے گئے پروگرام جیسے اقوام متحدہ کے دفتر کی طرف سے منشیات اور جرائم وغیرہ بھی شامل ہیں۔ تربیتی پروگرام میں زیادہ توجہ ایف آئی اے کی مجرمانہ تحقیقاتی مینڈیٹ وفاقی جرائم اور (بین الاقوامی) منظم جرائم، بشمول لیکن دہشت گردی تک محدود نہیں، دہشت گردوں کی مالی مدد ، رشوت خوری، انسانی اسمگلنگ اور تارکین وطن کی اسمگلنگ، سائبر کرائم دانشورانہ املاک کے جرائم پر مرکوز ہے۔ ایف آئی اے جائے وقوعہ کی تحقیقات کی طرح تکنیکی تفتیش کی صلاحیت ، پوچھ گچھ دستاویزات، عدالتی تجزیہ اور اسی طرح سپانسر کئے گئے غیر ملکی قانون نافذ کرنے والے شراکت داروں اور تنظیموں کی ترقی کی ضروریات کو بھی پورا کرتا ہے۔ ایف آئی اے کے تربیتی کورس میں نئے داخلے ،ایف آئی اے کے لئے بنیادی اور واقفیت تربیتی کورس کا منظم طرح سے انعقاد ہے اور یہ زیادہ تر کانسٹیبل سے اسسٹنٹ ڈائریکٹر تک کے لئے ہے۔ بہر حال اینٹی کرپشن، مالی تفتیش، رشوت خوری، بین الاقوامی قانون نافذ کرنے والے غیر قانونی ہجرت پر خصوصی تربیتی ورکشاپس کی فراہمی ، ایف آئی اے کی طرف سے فراہم کردہ تربیتی پروگراموں کی شناخت ہیں۔

3 ۔ زیر تربیت

ایف آئی اے عام طور پر اپنے افسران کی تربیت، ملک بھر میں بڑے جرائم پر کام کرنے والے، زیادہ تر وفاقی سطح پر ہونے والے جرائم، بین الاقوامی منظم جرائم اور تحقیقی و عدالتی تحقیقات کا تجزیہ کی تربیتی ضروریات کو پورا کرتا ہے۔ تاہم خصوصی تربیتی پروگرام کے لئے ہدف شائقین ، عدالتی تحقیقات، جائے وقوعہ کی تحقیقات ، سائبر کرائم اور بین الاقوامی پولیس تربیت پروگرام یکساں طور پر دیگر قومی اور صوبائی قانون نافذ کرنے والے تکنیکی ماہرین کو پیش کئے جاتے ہیں۔

4 ۔ تربیتی عملہ اور افرادی وسائل

ایف آئی اے کے ادارے میں وسائل اور تربیت یافتہ افراد موجود ہیں، جو تفتیش کاروں، پراسیکیوٹرز، فارنسک ماہرین، تکنیکی تجزیہ کاروں اور مہارت کے متعلقہ شعبوں کی طرف سے لیکچر اور پریزینٹیشنز دیتے ہیں۔ اکیڈمی باہر کی تنظیموں اور محکموں سے بھی تربیت کے طور پر انفرادی ماہرین اور پریکٹیشنز کی خدمات بھی حاصل کرتی ہے۔ غیر ملکی قانون نافذ کرنے والے اداروں، غیر ملکی مشنوں اور بین الاقوامی تنظیموں کی طرف سے تربیت کی تنظیم کی صورت میں یہ ادارے متعلقہ مواد اور آلات کے ساتھ ساتھ اپنے تربیت یافتہ ماہرین کو بھی لاتے ہیں۔

  • مورخہ 07 نومبر 2017

    ترکی سےپانچ پاکستانی ڈیپورٹ    مزید پڑھیں

  • مورخہ 03 نومبر 2017

    جعلی ویزے پر اٹلی جانے والا گرفتار    مزید پڑھیں

  • مورخہ 01 نومبر 2017

    پاسپورٹ ہٹ ہونے پر مسافرزیرحراست    مزید پڑھیں

  • مورخہ 30 اکتوبر 2017

    ترکی میں پاکستانیوںکو اغواکرنےوالے گینگ کااہم رکن گرفتار    مزید پڑھیں

  • مورخہ 28 اکتوبر 2017

    گردوں کا غیرقانونی پیوند:سابق گورنرپنجاب کا بھانجاسرغنہ نکلا    مزید پڑھیں

  • مورخہ 24 اکتوبر 2017

    ترکی سےسات پاکستانی ڈیپورٹ    مزید پڑھیں

  • مورخہ 03 اکتوبر 2017

    پاسپورٹ ہٹ ہونے پرتین افراد کوروک لیا گیا    مزید پڑھیں

لیگل

وفاقی تحقیقاتی ادارہ © تمام حقوق محفوظ ہیں۔

DESIGNED BY: NR3C

Privacy Policy

Site Map

رہنمائی اور آرا

ادارے کے بارے میں عمومی سوالات

پتہ : ایف آئی اے ہیڈ کوارٹرز، جی 9/4، اسلام آباد پاکستان۔

ہیلپ لائن:786-345-111

ای میل: complaints@fia.gov.pk